pondelok 6. septembra 2010

Prvý beh

Takze, dnes som dal prvy trening, len tak nalahko aby som zistil co a ako, mam trochu svalovku zo vcera (Šarišský MTB maratón) a navyse ste vraveli ze hlavne prvy trening netreba prehnat. Vybehol som do Lesika nado mnou smerom na Koniaren, je to sice do kopca ale nic lepsie na blizku nemam. Skusim strucne napisat.

  • Doma rozcivka, tekutiny, potom chodza 250m na kraj lesa
  • Najprv som sa rozbehol ako by som bezal stovku a po hadam 200 m som umrel, vysoke tempo + do kopca, nestacil dych
  • Rozchodil som to
  • Potom som zabehol asi 400 m na koniec lesa, normalne tempo ale dalo zabrat, je to ale dost strme v zavere. Celkovo cca 800m za mnou z toho 200 chodza
  • Potom som peso vysiel nad koniaren na "rovinu" a odbehol podla GPS 500m v kuse
  • Potom otocka a chodza spat, dal som si za ciel prebehnut cely lesik aspom v opacnom smere.
  • Tu sa mi uz podarilo najst tempo, skoordinovat dychanie a zabehol som to tak ze na konci som bol v pohode a mohol by som bezat dalej.
  • Chce to sa to naucit a najst si to svoje tempo... tusim zacnem behat kazdy den a prvy ciel bude zabehnut cely lesik bez zastavenia :-)
Trochu statistiky - mal som GPS aby som vedel odhadnut vzdialenost a Merac tepu srdca

Presun Beh    Čas poh. Čas zast. Max v:   Avg. v Avg HR  Min HR Max HR Power zona Train zona
0.5 km 3.29km 0:24:36  0:00:27  12.6 km/h 8 km/h  137      84    181   0:08:48    0:15:48

  • Maximalka 12.6 km/h to je ten moj "sprint" na zaciatku
  • Odbehol som realne cca 2 km, zvysok chodil
  • takmer 9 min z behu som bol v power zone, behal som na kyslikovy dlh - tzn ze som sa zadychal a skoncil, to budu tie uvodne pokusy, ked som bol prirychly
  • Priemer 8 km/h je asi v pohode?
Tolko teda odo mna...
Budem behat vzdy ked sa bude dat, mozno aj kazdy den podla pocasia a sil. Tiez si to budem pisat do tabulky aby som mal prehlad.



Awia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára