nedeľa 12. septembra 2010

4. beh - Sibír - Tatr. Zruby - Tatr. Polianka a späť

Keďže som mal nejaké povinnosti v Poprade, rozhodol som sa spojiť príjemné z užitočným A šiel si zabehať do Tatier. Parkoval som v Smokovci neďaleko stanice železnice Sibír a vybehol smerom na západ.

Behal som po mierne zvlnenom teréne, podklad asfalt v Smokovci a lesná, šotolinová cestička mimo. Najprv som myslel že sa otočím po 15 min behu ale bol som v pohode tak som potiahol 20 min. To znamenalo že som prebehol Tatranské Zruby a otáčal sa až v Tatranskej Polianke. Bez prestávky som potom bežal naspäť.

Bolo z toho nakoniec asi 7 km, GPS znovu vypadávalo sem tam (mal som ho v ľadvinke).
  • Vzdialenosť cca 7 km
  • Čas:0:44:09
  • Avg HR: 143, Max HR: 176
  • Power zona: 0:36:49 Train zona:0:07:20
  • Priem rýchlosť: 9.5 km/h
V Tatrách sa bežalo naozaj príjeme, celý beh vo výške okolo 1000 m.n.m. Pekné výhľady.

Práve volal Ifko že ideme behať aj dnes, ráno, že treba trénovať aj behanie ráno v Nedeľu, že vtedy je maratón... Tak som zvedavý...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára