pondelok 6. septembra 2010

Prihláška odoslaná - team: KAAI Runnig Bikers

Ahojte,

Tak som teda odoslal definitivnu prihlasku.

Nazov timu, kedze Andre mi moc neporadil zvolil som KAAI Runnig Bikers
KAAI su prve pismena bezcov v poradi ako budeme bezat :-)

Poradie behu, po porade s Digitom:
  • Prvy usek (12km) je najnarocnejsi, vela ludi na starte, tlacenica a tento usek zvadza k tomu prepalit - teda bezat rychlejsie ako na co mas. Mal by ho bezat najlepsi bezec. Preto som ho dal Jakubovi.
  • Druhy usek (9 km) Niekde pri nemocnoci v krcme vraj davaju pivo gratis pre bezcov, tak som si ho zobral ja :-)
  • Treti usek (12 km) Andre chcel bechat jeden zo strednych usekov...
  • A zaverecny usek a vsetka slava pripadne Ifkovi :-)
Zatial som netrenoval lebo som bol na biku a vcera na MTB maratone...

Sportu zdar.
Awia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára