piatok 20. októbra 2017

Košická Deviatka 2017

V stredu na tréningu som sa dopočul že budeme organizovať pretek pre deti na jednom netradičnom mieste. Iste ho mnohí poznajú ale málo kto tam kedy bol... A tak som sa prišiel pozrieť a pomôcť. Dokonca na biku... Ten sme zamkli o futbalovú bránku.





Deti sú všetky rovnaké, veselé, sú za každú srandu. Tieto neboli iné, i keď nebolo jednoduché im vysvetliť ako orientačný beh funguje. Čo sa však nedalo zaprieť bolo ich nadšenie.

Dokonca keď už bolo po pretekoch tak stále chceli behať a vymýšľali sme im ďalšie preteky, už bez mapy. Treba ale povedať že keď už bola príležitosť tak sa snažili podvádzať a skrátiť si trať... Je smutné že že im bolo treba vysvetľovať čo je to šport a že sa nepodvádza...


Potom bolo vyhodnotenie pretekov. Nejakú drobnú cenu si odniesol každý a mali z toho radosť. I keď padla otázka či nemôžu dostať loptu... No keby nás to napadlo jednu by sme určite našli... Deťom smem useli vysvetliť aby si navzájom pogratulovali na stupňoch. Tiež aby si zatlieskali.







Ja nie som človek ktorý má predsudky. Ja si rád robím názor na svet sám, nedám si ho vnucovať. Ja som nebol na Luníku 9 prvý krát a rád som využil túto príležitosť. Určite tam nie sú veci v poriadku, určite to ako tam ľudia žijú nie je OK, určite si za to môžu čiastočne sami a čiastočne majoritné obyvateľstvo ale toto som tam nebol riešiť. Bol som spraviť tým deckám hádam trochu radosti. A nebol som sám z nášho klubu tam bolo ľudí viac a myslím že nik neoľutoval...

http://etp.sk/orientacny-beh-kosicka-deviatka/







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára