štvrtok 19. októbra 2017

JoyDuro 2017 - nultý ročník bike enduro pretekov na Košických trailoch KE.CY

Parádna akcia. Enduro na bikoch s nazvom JoyDuro. Bolo to 7. 10, týždeň po maratóne, cítil som sa fajn, tak som si to šiel skúsiť.

Na RS1 Lesimír: Foto: Mirka

JoyDuro 2017 - mapa a profil

cca 25km a cca 950 vyskovych m.

1. Lesmir
2. ZlatoHuba (Zlatoklopka -> DrzHuba)
3. Bedla (komplet az na Girbes)
4. SuRAWy (predlzeny o novy usek)
5. DrzKlopka (DrzHuba -> Zlatoklopka
6. Cerveny Breh (Bana Bankov luka -> Dual Slalom Cerveny Breh.



Červený breh

6x merany test na trailoch, boli aj fest chuťovky (napr SuRAWy) hlavne pre mňa keď som ich šiel prvý krát. Boli povinné kolené chrániče tak som zobral tie z motorku, akurát moc nedržali a padali mi... :-)
RS1 Lesimír štart
RS1 Lesimír cieľ

RS2 ZlatoHuba



RS3 Bedľa štart

RS4 SuRAWy



Chuťovka na SuRAWom
 2x som sa vyváľal ale zato fajne. Po 4tej RS mi odišla zadná brzda, fest nepríjemné. Aj preto som sa vyvalil v klopke na Červenom Brehu, zadná brzda nadoraz a nič, už som letel von a tak som prebrzdil predok a dal si nejaký ten kotrmelec ;-)

Rozhodne super akcia a super zážitok!


RS5. DrzKlopka

RS6. Cerveny Breh (Bana Bankov luka -> Dual Slalom Cerveny Breh



Finále na Červenom brehu




Výsledky JoyDuro 2017
Trasa: https://mapy.hiking.sk/?trasa=ChAZr
Info tu https://www.facebook.com/kosicke.cyklotraily/
Foto:
2017-10-07 JoyDuro Lesmir Dusan
2017-10-07 JoyDuro Lesmir Mirka

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára