pondelok 4. septembra 2017

Veľatský lesný beh 2017

Veľmi pekný beh na ktorý ma nahovoril Ifko z Ďurom. Vstupné dobrovoľné príjemná atmosféra, lesná trať. I keď sme zablúdili a napr ja som si nadbehol 1,6km (rýchlejší bežci aj viac) tak to bol pekný pretek. Už len kvôli ľudom, pohodovej atmosfére, pohosteniu prídem rád aj o rok.

Na moje prekvapko sa mi bežalo dobre a šiel som aj dosť rýchlo. Po zablúdení som sa ale dostal dosť za Ifka, tak som pučil a asi 7-8 km mi trvalo kým som ho dohnal. Počas behu mi nebolo najlepšie, lebo som pred štartom vypil mlieko a nenavštívil TOI-ku :-) Taká amatérska chyba, brucho trochu tlačilo no... :-) V záverečnom kopčeku na poli mi Ifko trochu zdrhol ale i tak som poobiehal ešte pár ľudí pred cieľom vrátane finišu na čiare a dobehol hneď za Ifkom na 21. mieste. Ďuro 10-ty.

Výsledky:
ozstopa.sk a PDF



Záznam z GPS:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára