utorok 25. júla 2017

Z Košarísk na Bradlo hneď dvakrát (137. výročie narodenia gen. M. R. Štefánika)

Len krátky blog, bo neni čo... čas :-)

Na Bradle

V rámci Rally Kopanice bolo trochu času tak som obul tenisky a vyrazil z Košarísk na Bradlo - Štefánikovu mohylu. Náhodou to vyšlo že v tento deň bolo  137. výročie narodenia gen. M. R. Štefánika  (21. júl 2017) a tak tam bola aj akcia.


Značka hovorila že to má trvať 1h10m a tak som bol hodne prekvapený keď som bol hore asi za 18min a to vrátane odbočky na skalný kopec Hrombaba a vrátanie tvorby pár fotiek. A tak som sa rozhodol zbehnúť ešte dole smerom na Brezovú po červenej a dať si to ešte raz...

Košariská - múzeum M. R. Štefánika

Začiatok trasy



Hrombaba

Hrombaba

Hrombaba

Prvý pohľad na Bradlo
Ani som sa nezdržoval a bežal dole po červenej a trochu po asfalte a späť.










No a tu som ukecal na prechádzku aj kamošku Zuzkou s psom Ejmi, dokonca z prechádzky bol i klus... :-) Zbehli sme za menej ako 20 min do Košarísk. Keďže mi nebolo dosť dal som si ešte na futbalovom ihrisku v Krajnom 10-krát rovinky 100m...





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára