nedeľa 15. septembra 2013

Malý Pieninský Maratón 2013

Po ročnej prestávke znovu Pieniny (MPM som behal aj v 2011), prihlásenie vopred rovnako ako aj zaplatenie štartovného. Predsa len tento krásny beh má limitovaný počet bežcov na 100-vku. Žiadne finančné prémie, žiadne rekordy, len beh pre radosť. Tohto roku sme sa stretli traja ja, Ifko aj André.

André, Ifko, Awia
Na štart sa staviam s neistotou, po po piatich dňoch choroby, nachladol som v Kvačanoch pri behu k Mlynom. Zahájil som ale intenzívnu liečbu, pondelok a utorok sa poctivo liečil v posteli. Antibiotiká zabrali, kontrola v piatok ukázala čisté priedušky a tak sa sa rozhodol to skúsiť. Ak by sa mi šlo zle, kdekoľvek to otočím.

Na štarte

Po štarte bežíme všetci traja pokope, tempo niekde okolo päťky. Na prvej občerstvovačke s Andrem stojíme Ifko nám uteká. André sa rozhodol že zabehne so mnou tak sa pri mne fláka a kecáme. No ono on viac kecá ja len sem tam čosi odpoviem :-) Na otočke úplná pohoda. Tie kopce, ktoré ma pred dvoma rokmi trápili už neboli pre mňa problém... pred otočkou skúšam to Agave tú energiu ale je to brutal sladké. Aspoň som pred Maratónom zistil, že to treba poriadne zapiť.

Ifko v cieli čas: 1:27:45
Po tretej občerstvovačke kde som zapíjal to agáve dvoma pohármi vody som trochu zle dýchal a začalo ma picať v boku. Trošku sme na chvíľu spomalili. Inak sa mi bežalo fajn. Pred pretekmi som si povedal, že pobežím len na pocit a nepozaral som na hodinky na tempo. Celkovo som si beh užíval a vôbec mi to neprišlo také trápanie ako pred 2-ma rokmi. V záverečnej fáze ešte zrýchľujem a finišujem do cieľa, bok po boku s Andrém.

V cieli André a Awia: 1:34:44
Na to že som po chorobe tak som spokojný... Čas 1:34:44 v podstate identický s rokom 2011, vtedy som bol v cieli o 40 sekúnd skôr. Je to pre mňa dobrá správa, že som na porovnateľnej kondičnej úrovni a pritom som to zabehol v pohode a myslím, že aj s rezervou. Tempo podľa Garmina 5:28 ale tuším mu v kaňone vypadával signál a nameral aj kratšiu vzdialenosť. Takže vypočítané tempo na 18km (280m výškových) bolo 5:15 min/km.

André vďaka za tvoj support a spoločnosť na tomto krásnom behu...









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára