utorok 12. apríla 2011

Trochu štatistiky po polmaratóne, bike a orientačné behanie

Už je to nejaký čas od polmaratónu v Kysaku. Na moje prekvapenie sa žiadne veľké zdravotné problémy nekonali. Niekoľko otlakov na chodidlách, deň dva svalovky a pohoda. Už v utorok som v kľude behal na tréningu orientačného behu na Bankove.

Trochu štatistiky:
  • Prvý krát som behal 5.9.2010 a odbehol - orkáčal som 3.3 km :-)
  • Do Maratónskej štafety som natrénoval a odbehol celkovo 60.99km - 10 tréningov
  • A potom som odbehol 9km na maratóne v tempe 0:05:13
  • Behal som celú zimu ale nie moc často
  • V 2011 som odbehol takmer 150km do polmaratónu
  • Celkovo mám už odbehnuté 359.09 km za cca 7 mesiacov...
Bike:
Piatok som po dlhej pauze vysadol na bike. Zistil som, že kondička z behanie je ale nohy nestíhajú tak ako by mali... Takže treba trénovať aj bikovanie. Cez víkend som dal dokopy 110 km po kopcoch a v lese.
    Orientačné behanie:
    Skvelá zábava, ktorá ma chytila, behanie dostalo zmysel, pohyb v prírode, buzola, orientácia, rozmýšľanie. Dnes som behal prvý krát s vlastnou buzolou. Koho prekvapí že je z Ruska? Moscompass :-) Prevedenie na palec pravej ruky, nastavíš azimut a bežíš...


    V sobotu: Bankovský lesný beh - 12 km
    V nedeľu: Ť A H A N O V S K Ý     G R A N D    S L A M - orientačný beh

    Žiadne komentáre:

    Zverejnenie komentára