utorok 9. septembra 2014

Beh Veľkou Fatrou: Kráľova studňa - Ostredok (1592 m.n.m) - Krížna

Podvečerný beh hrebeňom ale aj dolinou Veľkej Fatry. Z Kráľovej studne som zbehol dole po žltej na dno doliny 851m a odtiaľ výšľap hore na najvyšší vrch Fatry Ostredok 1592 m.n.m. Hore kopcom ma hnali v lese ručiace jelene.
 
Po žltej dole, po zelenej hore na Ostredok a hrebeňom po červenej späť.


Kráľová studňa


Kráľová studňa

Kráľová studňa

Kráľova skala

Dole po žltej

Aj keď som kráčal dal som to hore na Ostredok za hodinu (písaný čas 2:20). 
Dno doliny 851m na Ostredok 2:20. Nebolo mi všetko jedno keďže bolo 17:26

Prvé výhľady - vzadu Kráľova skala kde som zbiehal dole

Ostredok (1592 m.n.m)

Ostredok (1592 m.n.m)


Potom už hrebeňovka na Krížnu, prišla hmla, slnko pomaly zapadalo tak so valil rovno na Kráľovú studňu. Celý trip cca 15km, 2h30min.
Krížna v hmle 1574 m 18:53 hod

Krížna v hmle 1574 m



Hrebeňovka smerom na Kráľovú studňu

Kráľová studňa - už takmer v cieli 19:09 hod
Mapa trasy - vzdialenosť 15.4 km čas 5:35 turisticky

2 komentáre:

  1. Nádherná krajina, že? :) Behať som sa u nás v kopcoch ešte neodvážila. Zatiaľ vždy len chôdza. Na kráľovej studni som bola naposledy so školou na prechode Fatrou.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No veru bolo tam krásne, škoda Že som vybiehal už neskoro a tá hmla a stmievanie... Ale o rok si to prebehnem znovu rád... Možno naopak.

    OdpovedaťOdstrániť