utorok 1. mája 2012

Motoride XL Sand Rally 2012

Máme za sebou už tretí ročník pieskovej rally v Malackách, tentoraz sme jazdili dva súťažné dni a na dvoch tratiach. Máme pre vás prvé video a bohatú fotogalériu.


Pre mňa bola toto prvá Sand Rally kde už naozaj väčšina organizátorských povinností bola na pleciach Vlada a jeho tímu, časomiera fungovala maximálne samostatne a spoľahlivo a tak som si to mohol konečne užiť. V piatok som dokonca jazdil a trénoval, čo sa mi ešte ani jeden rok poriadne nepodarilo. Predsa len po zime bolo treba trošku zistiť čo a ako. Jazdilo sa mi skvele a čoraz viac piesok a jazdu na ňom milujem.
Sobotné ráno som začal odbehnutím jedného kolečka na trati. Jazdili sme na trati v Stupave, kde som aj ja bol prvý krát. Trať nebola extra jazdecky náročná, ale bola rýchla. Podvozok GS dostával zabrať, hlavne na roletách. Kvôli úsekom s tvrdším podkladom som veľmi nespúšťal tlak v pneu a v pieskových častiach to bolo cítiť. Ale jazdenie po 5 kolečiek bolo v pohode, jazdil som vyrovnané časy a večer z toho bolo celkovo 10.-te miesto v natrieskanej kategórii 2V800. Vzhľadom nato, že som jazdil na istotu tak spokojnosť.

Večer som sa ešte musel povenovať sprievodnému programu a zorganizovať novinku Pieskový beh a samozrejme si aj zabehať. Myslím, že to bola sranda a páčilo sa každému, kto sa zúčastnil. Vyhodnotenie behu nájde v samostatnej časti.

Nedeľa bola už v znamení tradičnej trate v Malackách. Na prvú jazdu som si nesfúkol dobre pneu a tak som si dva krát aj ustlal. Aj tak som ale cícil, že jazdím dobré časy. Po následnom spustení tlaku bola druhá jazda úplne skvelá. Ja osobne by som privítal kľudne aj ďalšie rozjazdy. Moje časy okolo 4m 20s na kolo boli v TOP5 nielen v mojej kategórii ale aj medzi jednovalcami a dávali tušiť že si v celkovom poradí polepším. Nakoniec z toho bolo 8. miesto v kategórii 2V800, ale reálne som sa mohol posunúť až na piate miesto (strata len 2min 25sek) Predo mnou sa umiestnili teda 4x SuperEnduro, 2x LC8 a 1x HP2. O tom, že kategória 2V800 bola poriadne natrieskaná svedčí aj fakt, že môj čas by v 2V600 medzi Afrikami stačil na 3. miesto a medzi jednoválcami dokona na 10.-te. Nemal som teda žiadny dôvod k nespokojnosti. Nakoniec v novovyhlasovenej kategórii SuperHroch, ktorú v Rumunsku zaviedol Haro som bol najrýchlejší.

 Ako som na piesku naháňal SuperEndurá
Ako som na piesku naháňal SuperEndurá

Video:

A máme tu už aj video od prešikovného chalana menom Blaxxer.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára