pondelok 23. apríla 2012

Grand Slam 2012 - Ako jeden rok trénoval a nič nenatrénoval, a druhý (lepšie povedané druhá) prišiel a vyhral :-)

Aj o tom bol Grand Slam 2012 pre mňa. Znovu v kategórii M19. Ako býva zvykom znovu v časovej tiesni, 3 dni s minimom spánku (sú 4h denne málo?), viac ako 1600 km v aute, Praha, Mladá Boleslav, Bratislava, k tomu testy motoriek, jazdy v teréne, pády, v Sobotu ako doplnok Poprad a enduroškola v daždi. V nedeľu som bol rád, že som vstal.

Na Grand Slam prichádzame neskôr ako som chcel. Áno píšem množné číslo nahovoril som aj Tinku a prihlásil ju do náborovej kategórie. Pri opise čísel kontrol mám minimum času a ktosi mi radí, že v mojej kategórii idú zaradom, tak píšem 31, 31, 33, ... 53, 54. Čas pred štartom venujem zaučeniu učenca - teda Tinky. Základ práce s buzolou a mapou a už beží.

Môj štart je asi o 10 min., žiadna príprava, žiadna rozcvička a tak to aj dopadlo. Akosi mi nesedeli azimuty, behal som po lese akosi krivo, problémy už na prvých 3-ch kontrolách a tá najtragickejšia na záver.


Celkovo nepämätám kedy som naposledy tak zmätkoval. Narátal som asi 6 chýb keď som dlhšie dohľadával kontroly a ten záver? Na papier som si napísal tie čísla kontrol, pekne po sebe. Poslednú som mal poznačenú č 54. Našiel som ale kontrolu cieľovú označenú 100. A tak som začal hľadať 54. od cieľa. Skúšal som azimuty až po základné hubárčenie pomali po štvornožky a nič. Preblúdil som viac ako 13 minút a 1100 m kým som prišiel nato, že som si to zle zapísal, že že posledná kontrola je 100 a že som na nej bol už asi 4 krát...

Nakoniec z toho bolo 82 minút a dokonale isté posledné miesto. Bez záverečného kiksu by to bolo 69 min, teda asi len o 3 min horšie ako Juro. Ale aj ta bolo tých chýb neúrekom.

No v cieli ma čakalo aj prekvapenie. Tinka nielen že všetky kontroly našla, ale dokonca bola aj najrýchlešia a vyhrala kategóriu N. GRATULUJEM! Aspoň bolo čo oslavovať, škoda že nato už nezostali sily. :-)

S Jurom sme sa zhodli natom, že asi začneme ladiť formu na kategóriu M65. :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára