piatok 29. júla 2011

Po prvom dni na KARST CUP-e suverénne posledný

Včera sa bežala prvá skúška na KARST CUP-e čo sú medzinárodné 4-dňové preteky v orientačnom behu v Slovenskom Krase. Štartoval som v kategórii M21 B čo je tretia najťažšia kategório v M21 (muži 21 - 35 rokov) Samozrejme po necelom pol roku trénovania OB sme si naložili riadne a dali ťažšiu kategóriu.

Bežalo sa v krasovom teréne v okolí Silickej Ľadnice, naša trať mala 7.4 km, 235 výškových metrov. Mne sa veľmi nedarilo. V Podstate som spravil dve väčšie navigačné chyby kde som s prehľadom stratil viac ako 20 min a dve menšie so stratou možno 5-10 min.

Najväčšiu blbosť som spravil pri behu na 10 kontrolu, kde som bežal dlhý presun po chodníku a minul som dôležitú odbočku, tak som sa dostal na úplne iné miesto ako som si myslel, že podľa mapy som a bolo vymaľované. Strata bola 17 min, kým som sa vymotal, zistil kde som, a musel si vybehnúť strašný kopčisko.

Ďalšiu hlúposť som spravil keď som si zabehol okľukou na 14-tku, síce som nebol stratený, vedel som kde som, ale bola to zbytočná okľuka.

Musím uznať že ma behanie stálo aj dosť síl, motal som sa v lese 2 hod a zabehol 10.6 km, teda asi o 3 viac ako bolo treba... Nebol to zrovna najvyradenejší beh a aj preto som skončil posledný v kategórii. Z chýb sa skúsim poučiť a dúfam, že mi to pôjde lepšie.

Dnes podvečer sa behá v Rožňave šprint v meste a mestských parkoch, trať je krátka ale rýchla, dúfam, že sa mi bude dariť.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára