utorok 15. septembra 2020

Kúpanie a beh na Východnu Vysokú - 3. etapa Trail tour 2020

Skvelý deň v Tatrách aj keď bolo 13-teho a bol to čierny deň v našich veľhorách...






Deň som začal kúpaním a po osviežení som vyrazil na tretiu etapu Trail Tour 2020 - jednu z najťažších na necelých cca 8 km ma čakalo 1440 výškových metrov. Začal som v Polianke stretnutím s Vretenicou na chodníku - keď ale bežíte v Tatrách tak pozeráte pod nohy naozaj dôsledne. 

 





Po Sliezsky dom som behal až na najstrmšie úseky. Potom už podľa možností. Ale sú tam aj miesta kde to šlo. 

 

 

 

 



 

Na vrchol Východnej Vysokej (2 429 m) som prichádzam v oblaku a na moje potešenie v slušnom čase 02:14:38. (teda ani nie som posledný v Trail Tour) Mraky sa po chvíli rozostúpili a po čase zanikol v diaľke aj zvuk vrtulníka, ktorý mal nemilú prácu vo Velickej doline   Žiaľ hory si berú niekedy aj svoju daň.











Dole zbieham po tej istej trase, na Sliezskom dome jedno pivko a cítim sa fajn tak volím trasu po magistrále smer Hrebienok s odbočkou na modrú a klesám do Smokovca.

Celkovo 20km, 5 hodín, čas pohybu 3:38, spomínaných 1400 + výškových metrov a svalovka na niekoľko ďalších dní...

http://www.trailtour.cz/2020/etapy-sk/sk-etapa03-tatranska-polianka-vysoke-tatry/















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára