streda 3. januára 2018

31.12 na jednom kopci, 1.1. na druhom :-)

Čo napísať? Nechcelo sa mi byť na Silvestra v meste... Nápad Andrejcová nevyšiel tak záložný plán Kojšovka. Pridal sa aj Chosé...

Mesiac svietil ako o život, ani čelovku sme nezapínali. Mesačný svit a sneh na zemi = kopa svetla. Štartovali sme po desiatej dole z parkoviska..



No a ako to býva hore na vrchu sa zišla super partia podobne naladených ľudí. Stretol som spolužiačku zo základky, ktorý som X rokov nevidel. Svet je malý... Hore už tradične fúkalo ako o život napriek tomu sme tam boli asi hodinu. Potom na chate chvíľu a tak... Zábava neuveriteľná...


Foto: Peter Zaremba

Foto: Peter Zaremba
 Na Nový rok znova

Na nový rok som nechcel sedieť doma a náramne sa mi páčil ten spln a to svetlo v noci. Tak som vypadol zas von. Na vedľajší kopec... A bolo to neskutočné, úplne parádna inverzia, mraky tesne pod nohami, nebo sa vyjasnilo, mesiac v splne a kopa hviezd na nebi. Nasledovné foto sú z mobilu, fotené o polnoci - aby ste mali predstavu koľko tam bolo svetla.


Pohľad na Kojšovku




Veci neplánované sú tie najlepšie... Na Silvester som vôbec nemal náladu a vypálilo to skvele. A Nový rok... To bola paráda...

Tuším začnem sledovať tie fázy mesiaca... Nočná turistika má čosi do seba.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára