nedeľa 5. novembra 2017

Beh Dunajské luhy - Bodíky


Keď niekde som rád využijem príležitosť pozrieť si okolie, ideálne to skombinujem aj s behom... Beh je to potom taký turistický, prerušený fotením či kochaním sa... Takže taký intervalový tréning... Teraz som bol na návšteve u rodiny v Bodíkoch a ráno som si šiel zabehať, bolo krásne počasie, na november aj poriadne teplo, nasmeroval som si to najprv cez Dunajské Luhy až ku korytu starého Dunaja.





Dobehol som k starému korytu Dunaja ale bol ešte ďaleko - v nedohľadne, tak som bežal Ďalej dole prúdom...
 
Vzadu koryto Dunaja
Neskôr som sa ale dostal bližšie a cez kriaky som sa dostal až na breh Dunaja. Na druhom brehu už Maďarsko.
Dunaj



Potom som musel už pomaly pomýšľať na návrat a tak popri Dunaji som došiel až na červenú turistickú značku.



Potom po značke, tu ma trochu zaskočil prvý "brod" asi bola výška hladiny trochu vyššia tak som musel prejsť po betóne po ktorom tiekol relatívne silný prúd vody trochu nad členky. Podklad ale šmykľavý od vodných rastlín.

Brod


Takéto brody boli asi ešte dva, ale bolo to v pohode, dokonca ma prekvapila voda, Že nebola ani moc studená.





Potom som dobehol na asfaltovú hrádzu, v pozadí kanál Gabčíkovskej elektrárne. Tu už nebolo čo obzerať, nahodil som si tempo 4:30 a dobehol do Bodíkov. Za cca hodinku 10,85 km... Pekný ranný beh... Luhy sú zaujímavé a je tam mnoho zákutí. V lete predpokladám Že tam je aj oveľa živšie, množstvo vtákov... Ja som videl len jednú labuť.
Stavby rátajú s kolísavou výškou hladiny


Labuť


Na hrádzi, čo už tu, len bežať :-)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára