sobota 24. decembra 2016

Vianočný beh 2016 - Kysak - Košice

Neviem či sa to dá nazvať tradícia, keď ja som túto trasu bežal dnes vlastne len druhý krát (1x 2014). Ale vždy som na vianoce bol vonku ak to šlo, chodil som i bikom na Jahodnú a pod.


Tentoraz bolo ale počasie krásne zimné. Zišla sa početná banda orienťácka, niektorí si dali tréning už i behom na vlak v Ťahanovciach ale stihli to (že Lamiovci :-) )
Kysak - Foto: Mišo Krajo



A pekne do kopca na Jánošíkovú Baštu

S výškou pribudlo i snehu a námrazy, trocha zimnej atmošky.

Jánošíkova Bašta

Jánošíkova Bašta

Jánošíkova Bašta

Jánošíkova Bašta
Strmé kopce som si dal i teraz chôdzou, inak sa mi bežalo fajn, zdalo sa mi to nejaké ľahké oproti minulosti :-)


sedlo - Vysoký vrch


Chata Hrešná



a bežíme na Hradovú

Šťastné a Veselé Vianoce!
Nad Košicami


 
Vodné športy v zime? prečo nie



Trasa 21km - Kysak - Horáreň - po červenej do KE. Čas: 2h 45min 
Foto
 
Krásne Vianoce a všetko dobré do roku 2017 želám!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára