utorok 10. decembra 2013

Mikulášska čižma 2013

Tohto roku sa Mikuláška čižma behala priamo v centre mesta na Hlavnej ulici a okolí. No a takú príležitosť som si nemohol nechať ujsť. Bol to super zážitok.

Zvolil som najdlhšiu A trať so 17 kontrolami. Na jej zvládnutie som potreboval 29 minút a 5,14 km. V cieli som nebol posledný. Niektoré postupy som asi nezvolil najlepšie, pri iných som dlho dumal. Tesne pred cieľom som zakiksoval a odbehol opačným smerom a hneď sa opravil. Čo to sa dalo zlepšiť a možno minútku lepšie by som to dal, na viac som ale nemal bežecky. Aj tak som to dal v celkovom tempe 5:41 min/km, tempo behu 5:32 min/km takže spokojnosť.

Razilo sa tradične "klieštikmi" na papierový preukaz
Pred cieľom





Pretek si užili hlavne deti s Mikulášom a sladkými odmenami.

Ifko s dcérou





Výsledky a Fotky:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára