streda 17. júla 2013

Koleno aj maratón v prdeli...

Už posledne som písal o výsledku MRI - magnetickej rezonancie. Meniskus je poškodený, ortopéd mi odporučil operátéra a odborníka na kolená. Keďže som medzitým šiel do FR tak som to o dva týždne odložil. Som už k nemu objednaný, budúci utorok...



Keďže som poctivo (až na malé výnimky ako Spartan) dodržiaval kľudový režim tak som poriadne dlho nebehal. Ortopéd mi s výsledkami v MRI v ruke povedal že môžem skúsiť koleno mierne zaťažiť dal som sa do toho hneď po návrate z dovolenky, aké bolo moje prekvapenie...

Pondelok - beh. Rozcvička oničom stále nespravím drep a ani neviem koleno úplne zohnúť. Rozklus a veľké prekvapenie, nezabehol som ani 100m. bolesť pri každom kroku, bežal som ako Žofré, krívajúc na jednej nohe... Skúsil som to ignorovať no nešlo to, otočil som sa a doklusal domov, asi 1,5km ale s bolesťami... Veľké prekvapenie lebo takéto som to od úrazu nemal ani raz.

Hneď ďalší deň (včera) som skúsil bike. Klasika Jahodná. To som bol aj pred 2 týždňami. Spočiatku bolesť v kolene, niečo v ňom aj "puklo" ale už som to ignoroval. Akoby som bicykloval iba pravou nohou, ľavé koleno pobolieva keď šlapem silou do kopca. Zmenil som teda taktiku a prehodil ľahší prevod a dal to do otáčok, šlo to lepšie. Hmmm...

Čo vám poviem, keď som už vedel, že meniskus je poškodený a že operácia ma asi neminie tak som aspoň dúfal, že do konca sezóny čo to pobikujem. Tajne som aj dúfal, že čosi pobehám a že dám aspoň ten polmaratón... Aktuálne to nevidím ani na štafetu...

To že kondička je v prdeli asi nikoho neprekvapí. Celú zimu som behal a trénoval v snehu a daždi a to úplne zbytočne. Na začiatku sezóny som mal takú bežnú priemernú kondičku (+-5min/km v pohode), super základ na celú sezónu a tréning na október...

Veľmi som chcel zabehnúť svoj prvý maratón tohto roku na 90,-tok ročníku KE maratónu. Asi sa mi to nepodarí. Veľké sklamanie.

Navyše ma začala trápiť pravá ruka. Prvý krát narazená na nehode v Erzbergu a potom minulý rok v búračke. Rengeny ani nič neukázali dokonca som absolvoval aj rehabilitáciu (elektro a laser) zápastie ma bolelo a už som to neriešil. Teraz sa mi tam ale vytvorila hrča čohosi vo veľkosti asi holubieho vajca, trčí to vonku a bolí... Na to neviem čo mi povedia, je to pravá ruka, žeby som veľa gazoval na motorke?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára