nedeľa 7. apríla 2013

Oblastný rebríček 2013 začal - prvé 3 kolá - Herľany, Mirkovce a Silica

Tohtoročná sezóna orientačného behania sa rozbehla, tak trochu netradične som mal čas sa zúčastniť prvých 3 kôl. Herľany a Mirkovce boli OK, Silica ma zas vytrestala. Medzitým som ale aj behal, okrem iného dal aj 20km beh v snehu a daždi na Kamenný hrb...

Herľany

Cieľ Herľany


V Herľanoch som doteraz nikdy nebehal, bola zima cca mínus 3, v lese snehu, studené potoky, osvedčili sa nepremokavé ponožky. Šiel som dobre, v neznámom teréne relatívne dobre navigoval. V cieli to nebol najhorší čas, nebol som ani horší ako dvojnásobok víťaza... Celkovo spokojnosť.



Foto: http://antonder.rajce.idnes.cz/2013.03.23.-_Herlany_-1._kolo_OR_Vychod_v_OB

Mirkovce

Mirkovce, mínus 8, vietor...


Mirkovce - Nereše, hneď nasledujúci deň, teplota mínus 8 a vietor. Terén pre mňa znovu premiéra, kopcov nebolo veľa, bolo to dosť bežecké. Trochu som sa motal na prvých 2-3 kontrolách ale potom to už šlo... Výsledok pekný strata nebola až taká veľká. Zle sa mi behalo len na poli. Inak dosť dlhá trať... takmer 9 km som dal za 1h12, takže cca 8min na km asi najlepší orienťácky priemer aký som kedy mal... Ale znovu som bol spokojný...

Foto: http://antonder.rajce.idnes.cz/2013.03.24.-_Nierese_-_2._kolo_OR_Vychod_v_OB

 
Beh na kamený Hrb

Víkend medzi tým, cez veľkú noc som si vybehol na Kamenný hrb, Pekne zostra do kopca z mesta. 52 min som bežal v daždi a snehu do kopca. Potom pozvoľna dole po travezrzoch až na Alpinku a spať do mesta. Bol z toho 20km beh cca 2h 20 min...

Počas prac týždňa som behal rovinaté mestké behy na Sudky, alebo okolo Hornádu cca 10km...

Silica

No a potom to prišlo. 3. kolo OR Silica, trať M21 mala mať 9,3km. Našťastie sa mi podarilo presunúť svoj štart na 5. minútu. Po predošlých dvoch kolách som si dosť veril mapovo a tak ma Silica hneď na úvod vytrestala. 1. kontrola bez problémov a na dvojku už som tápal - motal som sa tam jak maďar v kukurici. Potom trojka, postup mal byť jednoduchý mapovo len do strmého kopca, minul som posed, na cestu, okolo závrtu a tam to malo byť... A nebolo a tak sme sa tam nakoniec ocitli až traja hľadajúci tú kontrolu... Keď sme ju našli mal som čas 28 minút!!! Tý najlepší to dávali za 10...

Mapa s postupmi je tu: http://awiarunner.blogspot.sk/2013/04/mapa-s-postupmi-3-or-silica-642013.html

Ako to býva bol som nasraný, zvyšok trate som už dáva dobre alebo obstojne mapovo, voli som postupy a začalo sa mi dariť... Len akosi som sa nevedel rozbehnúť, mal som pocit že je to furt do kopca, nevladal som... V cieli som mal v nohách takmer 12km a hrôzostrašný čas 2h 15... Suverénne posledný... Spokojný byť nemôžem...

Výsledky: https://docs.google.com/file/d/0B0Gn6BIw2udpSlBQWnZPd2JJMTg/edit

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára