štvrtok 2. februára 2012

Zimný motozraz v bavorskom lese - Elefantentreffen 2012

Január bol tu na blogu tak trochu tichý, bolo to ako mojou chorobou tak aj cestou na zimný motorkársky zraz v Nemecku, neďaleko mesta Pasau.


Keďže pre mňa to už nebola prvá účasť na slávnom zimnom zraze v Bavorskom lese a zároveň Menton už napísal skvelý článok, nebudem sa extrémne rozpisovať a prinesiem vám len galériu zaujímavých fotiek z tohto ročníka.
-Na Elefantentreffen som sa prvý raz vydal v roku 2009 v sedle skútra. Jazda tam nebola z tých najvydarenejších, 13. hodín v sedle v mrazoch dalo zabrať, nakoniec z toho bola skvelá akcia. A už vtedy som vedel, že si to zopakujem.
09.02.2009 - Awia Čitatelia: 10983 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Ako išiel poldecák s decákom na vandrovku alebo Elefantentreffen 2009

Zimné motostretko v Bavorskom lese? Tak to musím raz zažiť. Plánoval som to od 50. ročníka, no podarilo sa to až teraz, na 53. ročník v roku 2009.

V roku 2010 som na Elefant vyrazil znovu, no nebolo mi dopriate sa do Nemecka dostať. Zastavilo nás množstvo snehu v strede Slovenska a nakoniec sme vo štvrtok nedorazili ani do Bratislavy. O rok neskôr som bol zas v termíne zrazu na motorke v Maroku. Na svoju druhú účasť som si tak musel počkať tri roky.
 Naše tohtoročné tátoše, dokopy neuveriteľných 24 koní :-)
Naše tohtoročné tátoše, dokopy neuveriteľných 24 koní :-)
 Slovenská skupinka pri ohni
Slovenská skupinka pri ohni
Z Bratislavy sme cestou tam vyrazili aj s niektorými veľkými bikami a to po okreskách. Cestou späť to už bolo len trio skútrov a to paradoxne od jednej značky, dokonca z jednej modelovej línie (od najstaršieho: Lead 100, Lead 110, Vision 110) a dokonca vo farbách slovenskej trikolóry.
 Pred sviečkovým pochodom (na počesť bikerov ktorý nás opustili)
Pred sviečkovým pochodom (na počesť bikerov ktorý nás opustili)
 Doniesli sme aj vlajku, ktorá vítala Števa Svitka
Doniesli sme aj vlajku, ktorá vítala Števa Svitka
 Obdivovali sme prírodu
Obdivovali sme prírodu
 Už žiadne zastávky na toaletu :-)
Už žiadne zastávky na toaletu :-)
 Predný náhon pomocou dvoch štartérov
Predný náhon pomocou dvoch štartérov
 V kostole po sviečkovom pochode, kňaz hraje na gitaru a spievajú sa motorkárske songy
V kostole po sviečkovom pochode, kňaz hraje na gitaru a spievajú sa motorkárske songy

Video -prejazd mestom Pasau, Nemecko :

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára