štvrtok 23. júna 2011

Prvá tisícka na vlastný pohon tohto roku padla

Tak dlhšie som nepísal, lebo akosi nebol čas, to ale neznamená že som prestal behať, práve naopak. Čo sa teda udialo za ten mesiac a pol?

Hneď po VSE City run som šiel do Álp na Garmin Experience, kde som behal, bikoval, trekoval po ľadovci a zlaňoval do ľadovcovej pukliny. Tam som aj dostal Garmin Forerunner 210, športové fitness hodinky na behanie a iné aktivity s GPS a HRM. Odvtedy zaznamenávam všetky svoje aktivity na Garmin Connect.
Beh v Alpách

Bike v Alpách


Na ľadovci

Každý utorok chodím na tréningy v orientačnom behu, absolvoval som víkend 2. pretky v OB na Geravách a bolo to makačka. Samozrejme bokom nezostal ani bike, ale času je na neho málo. Podarilo sa pár pekných tripov a hlavne začiatkom júna som zvládol svoj prvý dlhý MTB maratón - Fatranský cca 72km, 2200 m výškových. Keď som bol v Štiavnických vrchoch, šiel som na tútu na Sitno.
Sitno




V jeden deň som vybehol na Bankov, dal OB tréning a bežal aj domov. Minulú nedeľu sme zas z Ifkom zvládli beh na Kamenný hrb, takme 14km a viac ako 300 m výškových...

Odšliapané v sezóne 2011 (beh aj bike):
Vzdialenosť  1 026 km
Čas  97:10:09
Prevýšenie  21 038 m

Z toho behanie + turistika:

Vzdialenosť 363,9 km
Čistý čas 50:39:43
Stúpanie 6 327 m Klesanie 6 478 m
Priemerná TF
< 106 bpm 150,1 bpm 166 bpm >
Maximálna TF
< 155 bpm 172,2 bpm 188 bpm >


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára