utorok 28. septembra 2010

9. beh Dve nové poučenia :-)

Dnes sme dali posledný beh v plnej dĺžke 9.2km pred nedeľňajším Maratónom, klasická trať.

Nasadili sme pohodové tempo až po otočku teda sme tam boli za 25 min. Tam som zrýchlil, nasadil som ale dosť vysoké tempo, ďaleko som Ifkovi neušiel, nejak som pokazil neskôr dýchanie. Cca 200m pred cieľom som musel zvoľniť a Ifko mi odbehol na 20-30m predýchal som a ešte zrýchlil do cieľa.

Paradoxne som bol v cieli viac unavený ako v neďeľu a zabehol som to horšie. Takže poučenie:
  1. Tempo zrýchľovať pozvoľna, je ľahšie udržať akurátne tempo ako dať sa dokopy po prepálení
  2. Bavlnené šortky sa neosvedčili, zodrelo mi stehná z vnútornej strany, nič príjemné.
Takže som rád že som šortky vyskúšal dnes a nie v nedeľu...

  • Vzdialenosť cca 9,2 km
  • Čas: 0:44:10
  • Avg HR: 159, Max HR: 184
  • Power zona: 0:36:39 Train zona:0:07:31
  • Priem rýchlosť: 12.54 km/h

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára