nedeľa 26. septembra 2010

8. beh v daždi, týždeň pred maratónom zrýchľujeme

Posledne som napísal:
Najbližší tréning chceme skúsiť zabehnúť rýchlejšie a zistiť kde máme hranice. Cieľ odbehnúť 9km v pohode sme už splnili a dokonca to vyzerá že aj v čase pod 50min. Či sa to podarí pod 45 uvidíme...
Tak dnes sme sa zišli dokonca v plnej tímovej zostave, trasa Alpinka - Diana a späť. Cieľ bol zrýchliť.  Pre mňa bolo dôležité nájsť hranice. Po rozbehaní som sa zavesil za Jakuba a držal jeho tempo, pulz šiel trvalo na hodnoty 170 - 175. V tomto tempe som dokázal zabehnúť celú polku trasy ktorá je mierne dokopca, len v závere mi Jakub ušiel a dobehol ma André. Po otočke som zvoľnil tempo, pulz klesol na 160 - 165, dobehol ma Ifko a už som šiel s ním. Miestami to bolo už náročnejšie ale držal som sa, zvládol s Ifkom aj záverečné zrýchľovanie a dobehli sme spolu v zatiaľ našom najlepšom čase cca 0:42:30 min čo je zlepšenie o cca 5min. Priemerná rýchlosť cca 13 kmh.


André s Jakubom majú samozrejme navrch. Dobehli asi pol minútu, minútu pred nami. Taktiež je jasné že máme rezervy. Dúfali sme že zabehneme 9km pod 50 min, ak to bude pod 45 bude to super. A či sa podarí pokoriť 40 minút? Uvidíme...

Nakoniec našim jedniným cieľom bolo zvládnuť maratón behom a v pohode a so cťou.

A ešte nejaké zmoknuté fotečky:
KAAI Running Bikers:

Zľava: Ifko, André, Jakub

Zľava: André, Awia, Jakub

Ifko

André

Awia

Jakub

Jakub

1 komentár:

  1. Noo, celkom dobre. :) Tak vam chlapci drzim palce, a som zvedavy na konecny cas. :)

    OdpovedaťOdstrániť