štvrtok 30. septembra 2010

10. beh dotrénované, do nedele už len oddych - Zhodnotenie mesačnej prípravy

Tak a tréning je za nami, dnes posledný beh. Len také pohodové prebehnutie po sídlisku 35 min, kľudné tempo ale rôznorodý terén, podklad, klesania, stúpania, tráva a tak. Trénovanosť je cítiť takmer celý čas som bol v train zóne, žiadny vysoký pulz, celý čas sme vykecávali. Proste spokojnosť.

Mesiac behania za mnou, skvelé pocity. Tréningového plánu som sa držal poctivo až na výpadok keď som bol v Rumunsku, behal som vždy s chuťou v každom počasí. Dokonca som behal viac ako som si naplánoval.

Postupne som dokázal stupňovať výkon, z tréningu na tréning som behal rýchlejšie a ďalej. Už na treťom tréningu som dokázal behať bez zastavenia. Na šiestom tréningu som už zabehol vzdialenosť 9.2 km. Ďalej som trénoval už len na tejto trati a zvyšoval rýchlosť.

Kým môj pôvodný plán bol štafetu vôbec zabehnúť postupne sa ambície s pokrokmi menili. Najprv či to zabehnem pod 50 min, potom 45. Teraz si trúfam na čas pod 45min ale veľkou výzvou bude zabehnúť 9 maratónskych km za menej ako 40 min. Ľahké to rozhodne nebude.

Tak mi resp. našej štafete držte v Nedeľu palce. Hlavný je zážitok, skvelý pocit a zábava.

  • Vzdialenosť cca 5,6 km
  • Čas: 0:35:35
  • Avg HR: 147, Max HR: 171
  • Power zona: 0:08:51 Train zona:0:26:44
  • Priem rýchlosť: 9.46 km/h



Zväčšiť mapu

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára