utorok 7. septembra 2010

2. beh - rovnaká trasa viac behu :-)

No práve som sa vrátil z druhého tréningu. Dal som rovnakú trasu ako v Nedeľu takže som nebral GPS. Tentoraz som sa sústredil na správne tempo a odbehnúť čo najviac bez chodenia.

Na konci lesíka, na konci toho stúpania som musel zastaviť a pokračovať chôdzou. Pod kopcom bolo všetko OK, asi ešte musím prísť nato ako behať kopec :-) Pešo som potom prešiel len cez most a nad koniareň, kde som sa pustil znovu do behu.

Bežal som asi tak ďaleko ako posledne, kde som sa otočil a behal som naspäť. Prišiel aj náznak pichania v boku ale predýchal som to a nezastavil, a odbehol som to celé.

Takže vychádzajúc z vzdialenosti odmeranej minule cca 3 km, som chodil max tak 200 - 300m

  • Vzdialenosť cca 3 km
  • Odbehnuté cca 2,7 km
  • Čas: 0:25:34
  • Avg HR: 143, Max HR: 173
  • Power zona: 0:14:44 Train zona: 0:10:50
Stále behám dosť v power zóne otázne či to mám dobre nastavené, že tá zóna v mojom HR metri začína na 153 bpm a vyššie. Max HR som mal už menšie a Avg pochopiteľne vyššie keďže som to celé odbehol.

Celkovo to hodnotím pozitívne a nabudúce sa pokúsim odbehnúť to celé tam aj naspäť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára