štvrtok 17. novembra 2011

November Cup 2011

Zaujímavý a tak trochu neplánovaný pretek, dostal pilotný názov November Cup. Samozrejme som siahol po najdlhšej a najťažšej trati  v dĺžke 4,7km. Tentoraz mám pripravenú mapu aj s mojim postupom zo záznamu GPS. Farba znázorňuje rýchlosť pohybu, zelená je rýchlo a červená pomaly prípadne až zastavenie.

Keďže som mal riadnu svalovku z utorka (prvý tréning v telocvični) tak som sa zameral na dobrú navigáciu a darilo sa mi dobre. Keďže bol les dobre priebežný klusal som viac menej na azimut a chytal sa mapy. Na piatej kontrole ma dobieha Ďuro, beží rýchlejšie ale zlým smerom :-) Takže aj k šestke dobieham skôr ako on. Keď obieham druhý krát okolo trojky tak navigujem blúdiacih bežcov, ktorý trojku prebehli. Len chvíľku nato zas stretávam Ďurovho syna Števa a orientujem ich v mape a ukazujem kde majú kontrolu... Posledne ma takéto veci vyviedli z koncentrácie a poblúdil som tak sa snažím teraz toto neopakovať.

Prvé problémy prišli až na 11-tke, trošku som si to nadbehol ale zorientoval som sa a čo je podstatné vrátil som sa po brehu potoka správnym smerom - teda ku kontrole. Tak trochu podobne som prebehol aj 14-tku no strata tu bola ešte menšia. Posledné kontroly už neboli problém aj keď som už nevládal moc behať našiel som ich... A potom zablúdil už na nemeranom presune do cieľa

Pre mňa asi jedne z nauspešnejších OB behov, priemer pod 10 min na km...

Obrázok v plnej veľkosti: KLIKNI TU.
Mapa s mojím postupom
Výsledky tréningových pretekov November cup November_cup2011_vysledky.doc

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára