pondelok 14. novembra 2011

OB Šprint v KE- TUKE

Vrámci tŕeningu juniorov zo zahraničia sme mali možnosť si odbehnúť šprint v meste v areálu Technickej univerzity a okolí. Trať mala 2.5 km (vzduchom) a 19 kontrol, bežalo sa na čipy SI.

Šprint si nenechám nikdy ujsť lebo je to úžasná zábava, navigácia je ľahká, záleží na každej sekunde a treba veľa taktizovať a rozmýšľať aj dopredu. Hlavne často sú kontroly umiestnená tak že treba obiehať budovy a je niekedy naozaj zaujímavé zvoliť postup. Nebežia sa síce veľké prevýšenia zato sa beží naozaj rýchlo.
Mapa trate
 Beh prebiehal rýchlo, mierka bola malá ale rýchlo som sa prisposobil, na kontrolách som si kontroloval kódy kontrol aby som nespravil chybu a tým strácal nejaký čas, ale bol to tréning. Nespravil som ani jednu chybu, akurát som nestíhal moc s behom k lepšiemu výkonu. A dosť sekúnd by sa dalo získať aj lepším taktizovaním a rozmýšľaním vopred. Rovnako niektoré postupy som zvolil asi dlhšie...

Ako vždy bežal som s hodinkami Garmin a tak mám aj záznam trate, ten som potom vyexportoval do grafického formátu a skúsil dopasovať nad mapu. Výsledok bol použiteľný no pracný a tak som napokon pogúglil a našiel program nato určený. Výsledok si môžete pozrieť tu a v plnej veľkosti TU:

Mapa strate a nad ňou GPS záznam trasy po ktorej som bežal, vidieť zvolené postupy, možno nie vždy najsprávnejšie


Pekný tréning, teším sa na ďalšie podobné...




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára