nedeľa 3. júla 2011

V. Prešovská horská pätnástka

Dnes, keďže som nešiel do Rumunska som mal možnosť zabehnúť si pekný horský beh: V. Prešovská horská pätnástka. Beží sa z mesta, poza Kalváriu na vrchol Chvalabohu, potom dole na Kvašne vody a druhým stúpaním znovu na chvalabohu a do mesta.


Kvôli dažďom aj drif súťaži v PO bola trať trochu upravená. Väččina trate sa šla v lese, bolo dosť blata, na niektorých úsekoch doslova kĺzačka ale inak to bolo v pohode. Lesné tenisky boli dobrou voľbou. Na trati sme sa stretli celá partia, čo sme spolu bežali Maratónsku štafetu, takže ja, Ifko, André aj Jakub.

Rozbehanie na trati pred štartom

Pekný horský beh, prvé stúpanie bolo náročné a dosť dlhé, odkráčal som v rýchlom tempe 200 strmých metrov pod vrcholom. Dole kopcom to šlo dobre, od Kvašných vôd som nasadil na rovinke pekné tempo pod 5 min. 

V druhom stúpaní som šetril sily, nevedel som čo má čaká, nakoniec to nebolo až také strmé a dlhé, odkráčal som len 100m. 

Do cieľa som letel pod 5 min celých 5km, dole kopcom aj potom na rovinine vrátane pekného finishu. Max spokojnosť.

Čas: 01:22:21
Vzdialenosť: 13,35 km
Nárast výšky: 395 m
Priem. tempo: 06:10 min/km
Avg Moving Pace: 06:03 min/km
Najlepšie tempo: 03:24 min/km
Nárast výšky: 395 m
Zníženie výšky: 394 m
Min. výška: 241 m
Max. výška: 493 m
Priem. ST: 160 úderov/min.
Max. ST: 176 úderov/min.

 



 Do cieľa som dobehol v čase 1h 22min. Bolo to jednu minutku za Ifkom a 5 min za Jakubom. André dobehol chvíľu po mne keď mal problémy s otlakom na nohe a v poslednom úseku bojoval.

Zľava: Ifk0, Awia, André, Jakub
 Pekný beh, dobré počasie (chladno a pod mrakom), pekná lesná trať, tričko, medajla, gulášik, občerstvenie. Proste parádička, vďaka chalani!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára