piatok 22. júla 2011

Osobák - výbeh na Bankov

Od behu na Branisku som nebehal ani nebajkoval, mal som veľa pracovných povinností, jazdil som v rumunsku cestoval BA - KE - BA niekoľko krát... A dnes asi v snahe dohnať zmeškané som si chcel dať do tela. Vybral som sa na beh na Bankov.

Keď som to v minulosti skúsil prvý krát tak som to zabehol asi za 24 min 24 sek. Neskôr tohto roku sme to s Ifkom zabehli za cca 22 min keď sme bežali na orientačný tréning.

Napriek zvykom dať kľudnejší rozbeh som sa do toho od začiatku oprel a skúsil vybehnúť hore v čo najlepšom čase. Asi v polke začali ťažkosti, bolesť v boku a bruchu ale premohol som sa a v závere v najstrmšom úseku ešte zabral a držal tempo s cyklistom ktorý ma obehol. Bol z toho pekný čas pár sekúnd nad 20 min.

O tom že som bežal na maximum svedčia údaje o srdcovej frekvencii: priemer: 172 bpm a maximum 184bpm!!!



Hore som sa trochu vydýchal ale bez zbytočného zdržovania som sa pustil na 3km beh dole kopcom na atletickú trať. Zaujímal ma čas presne na vzdialenosť 3km keďže som to včera večer videl na Eurosporte ako to mladík zabehol za cca 7min 48 sek. On behal rovinu, ja dole z Bankova. Tu je to:



No a do tretice som mal toľko odvahy že som sa rozhodol dať ešte 5 rýchlych kôl. To už bola regulérna rovina, na atletickom kolečku. 2 km za 9min 22 sek:



Zaujímavé že vyklus, teda pohodový beh z trate domov som takto rozbehnutý nemal problém udržať v tempe 5min 17 sek. Jednoducho keď sa človek rozbehá už to ide všetko potom hladko.

Dnešný súhrn:
  • 9.21 km
  • 47:31 min
  • Priemerně tempo: 0:05:09
  • Priem ST: 169
  • Max ST: 184 - beh hore kopcom

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára