pondelok 22. novembra 2010

Prebeh do Čermeľskej doliny

Tak túto sobotu sa to podarilo, už som nejaký čas uvažoval nad behom na Alpinku, prvý krok bol nedávny výbeh do kopca na Bankov a ukázalo sa to ako reálne. A tak som sa túto sobotu vydal ďalej.

Žiaľ obed bol neskôr a tak keď som si dal čas na vytrávenie bolo už dosť neskoro. Vyrazil som ešte za svetla smerom na Bankov, že uvidíme ako to dopadne. Zaujímavé že relatívne skoro, už okolo koniarne, sa mi objavila bolesť v svale v ľavom stehne. Pokračoval som ďalej. Hore na lúke ma ale zaskočilo množstvo blata, najstrmší úsek som musel kráčať. Na Bankove som bol pri posledných lúčoch svetla v čase asi 27 min.

Keďže bola už tma zrušil som beh na Alpinku a rozhodol som sa zbehnúť do Čermeľa a do mesta kde už je osvetlenie. Zbeh z Bankova kvoli blatu bol po asfaltke, našťastie áut tam chodí minimum a prekvapivo som tam stretol ďalšieho bežca. Ten ma obehol a tak som sa zavesil za neho a doslova sme leteli. Samozrejme je to dole kopcom beží sa lepšie ale dali sme naozaj rýchle tempo.

V Čermeli sa bežec oddelil a ja som si to už trielil domov sám. Beh som prerušoval minimálne, na prechodoch a pod. Stehno pobolievalo, výbeh hore kopcom okolo Amfiku nebol problém. Vybavil som aj dva telefonáty (chôdza) a po hodine a 18 min som bol doma. Zatiaľ môj vzdialenostný rekord cca 12.6 km. Tempo mi vyšlo v priemere 0:06:14 a to vrátane úsekov chôdze, ale zas pri behu z bankova som bol asi aj pod 5min.

V behu boli veľké rezervy, dosť chôdze a dalo by sa aj rýchlejšie. Určite si to niekedy zopakujem keď budem fit a myslím, že to bude o niekoľko minút lepšie.

Trasa na mape je len z Bankova domov (8.6km), pretože poľná cesta na Bankov v Google Maps nieje.


Zväčšiť mapu

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára