pondelok 15. novembra 2010

Podarilo sa 2 km pod 10 minút!

Len nedávno, 26. októbra som si dal nový cieľ a to dosiahnuť tempo 5 min/km pre začiatok na vzdialenosti aspoň 2 km. Dnes som sa zobudil do pekného dňa, počasie bolo suprové a dostal som chuť dnes túto métu dosiahnuť.

Pokusov bolo viac no vždy som strácal okolo 30 - 40 sekúnd takže čas bolo okolo 10 min 30 sek a viac. Jedno kolo som najlepšie zabehol za 1:55.

Dnes som vybehol na klasickú trasu, okolo rodinný domčekov dole pod KVP a pekne hore do kopca zozadu po Klimkovičovej (čo je inak riadny zaberák hlavne na konci) ku kláštoru a potom okolo koniarne na Popradskú na trať.

Tu som sa nezdržoval a hneď vyrazil na päť rýchlych kôl, hněd to prvé bolo rekordné 1:47 a potom každé kolo pod 2 minúty. Trochu ma bolelo brucho, asi som toho zjedol na obed veľa. Zabrať dalo dýchanie fučal som o život :-) Nohy stíhali v pohode. Ako som tušil základom úspechu je sa pozitívne namotivovať a veriť si. Nakoniec som v cieli nielen že pokoril hranicu 10 min ale dokonca som bol rýchlejší o takmer pol minútu.
  • 5 kôl po 400 m
  • 2 km
  • Najrýchlejšie kolo 1:47
  • Čas: 0:09:36
  • Tempo: 0:04:48
  • Priemerná rýchlosť: 12.5 km/h
  • Max tep: 185
Takže teraz môžem behať ďalej a posnažiť sa to zopakovať a nielen raz, ale už vždy :-) A predĺžiť trať na 4 km.

2 komentáre: