nedeľa 23. októbra 2016

Nočný polmaratón Košice - 22. 10. 2016

Akcia na ktorú som dostal tip úplnou náhodou, spočiatku trochu narýchlo organizovaná a pre obmedzený počet bežcov. Poslal som prihlášku a čuduj sa svete bol som tam. Tak som si 20 dní po marátóne šupol nočnú polku...

V cieli - Nočný polmaratón Košice 2016 - 1h46m
Akcia zorganizoval bežeckým nadšenec - Peťo Remi a bolo to aj cítiť. Bohatá tombola, ceny venovali jeho známy väčšinou bežci ktorí si prišli aj zabehať. Tomboly bolo dosť tak sa aj o pár minút meškal štart.


Bežalo sa na Furči na asfaltovej ceste od vodojemu smer Zelený dvor. Trasa mala po otočku 3,5km a je mierne zvlnená. Jedno kolo malo teda 7km. Bežci si vybrali trasu podľa chuti - 7, 14 alebo 21km. Na štarte bol stan s občerstvovačkou, nechýbal teplý čaj, voda, nejaké koláčiky a aj čosi na pitie :-)


Akcia prebiehala v totálnej pohode a komornej atmosfére. Po trase bol pár svietiacich balónov a na otočke blikačka. Každý si zabehol koľko chcel. Výhoda behania v noci spočívala v tom, že človek nevidí až tak trasu a tie stúpania. :-) Ale nebojte sa cíti ich v nohách... Hlavne v treťom kole.
Štart - cca 60-70 bežcov

Odštartoval som s bývalým spolužiakom čo sme sa tu stretli. Šli sme dosť rýchlo prvé kolečko ale potom sa mu vrátilo zrananie a začala ho bolieť noha a zvoľnil. Tak som sa oddelil, v druhom kole dobehol dve baby a v diaľke zbadal bežca. Bežcov postupne ubúdalo, pretože niektorí bežali len 7 iný len 14 km. V poslednom kole to už bola parádička, nočný beh ako má byť, poriadna tma... Čelovku som dal na slabší výkon a dosť som si to užíval. Nemal som tušenia ako idem, nesledoval som čas, hodinky boli vzadu v nohaviciach vo vrecku. Kašlal som nato. Zato nohy mi pripomenuli že pred 20 dňami bol maratón :-)

Otočka do posledného kola
Musím povedať že v poslednom kole som už i vyzeral kilometrovníky a nevedel sa dočkať do cieľa. Posledný kilák som trochu pridal a nebol to asi Žiadny raketový finiš. V cieli som zastavil stopky a dosť ma výsledok prekvapil. 1hod 46 min. Polmaratón som dlho nebehal odkedy behám maratóny. Ale môj najlepší čas na polke bol 1h 43 takže vzhľadom na to že toto bolo kopcovité (145m výškových), v noci a že som až tak netlačil na pílu tak príjemné prekvapenie.

Občerstvovačka
Takže veľké poďakovanie organizátorom za pekne zorganizovanú akciu. Užil som si to naplno!


Info o akcii na FB
http://nocnypolmaraton.preteky.com
Výsledky



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára