streda 30. apríla 2014

Video Orientačný beh - o čom to je - Silická planina

V nedeľu som na Silici bežal mimo súťaž a po rozhovore s Kemom a Matúšom som doniesol GoPro kameru a skúsil som čosi natočiť. Bolo by toho strašne veľa takže som kameru stále vypínal a zapínal, sem tam som si niekoho v lese počkal natočil ho, bežal za ním a podobne. Na strih nemám veľmi čas ale snažil som sa to spraviť krátke.

Potom ma napadlo to spraviť tak aby si ľudia mohli spraviť predstavu O čom to je ten orientačný beh.

Orientačný beh - o čom to je - Silická planina




Pohľad na Orientačný beh kamerou a očami slabého bežca a ešte slabšieho mapára.
Toto krátke video vám stručne ukáže o čom tento nevŠedný a zábavný šport je - HLAVNE o POHYBE v PRÍRODE.
Silická planina, Apríl 2014

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára