piatok 18. februára 2011

Znovu na nohách po návrate z Maroka

Prípravy na cestu do Maroka a následne samotná 3. týždňová cesta znovu prerušili moje behanie. Nedalo sa to už však vydržať a dnes som po mesiaci vybehol. Na moje prekvapenie som takmer identicky zopakoval výkon z prvého januárového behu. Neviem či je to znamenie, že som na tom tak zle, že horšie sa už zabehnúť ani nedá, alebo že si držím nejakú miernu formu ;-)

Takže vonku asi tak 3. stupne, oblečený dosť naľahko. Spočiatku pomalšie tempo na rozhoriatie. Potom to už šlo. Trápili ma hlavne kopce, ktorých som si do trasy dal dosť. Chcel som skúsiť aj pár atletických kolečiek, ale bolo to tam strašne blatisté. Tak som na záver zbehol na triedu SNP aby to bolo aspoň 40 min. Posledný km už tradične zrýchľujem a na moje prekvapenie stačím s dychom a skôr nohy nestíhajú...
  • 7.3 km
  • 0:41:03
  • 158 bpm avg
  • 183 bpm max
  • 0:32:39 power zóna
  • 0:05:37 min/km avg tempo


Zväčšiť mapu

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára