piatok 18. augusta 2017

VIDEO: Sólo bikom po ceste hrdinov SNP - Devín - Košice

Sólo bikom po ceste hrdinov SNP - Devín - Košice
Rok sa s rokom zišiel. Pred rokom som na biku prešiel našu krajinu po horách z Devína do Košíc po ceste SNP. Vynechal som niektoré časti ale hlavne hrebeň Nízkych Tatier kam bike nemôže. Ešte na jeseň som strihol video ale vo výsledku malo 30 minút a je to skôr taký denník a spomienka pre mňa. Myslel som že zostrihám aj nejakú pútavejšiu a kratšiu verziu ale... Nebol čas. Takže:

VAROVANIE: Nasledujúce video je zbytočne dlhé, nejaký típek tam furt rozpráva nejaké kraviny,  vôbec sa tam nevyskytujú sprosté slová - takže by sa na to nemal nik dívať!

Ak ťa zaujíma cesta SNP a aj to ako nie je moc stavaná na bike, pokračuje ďalej a pozeraj. Bude ťa to stáť 30 min času.





Fotky z cesty:

Začíname

Pohľad do Rakúska

Devín




Bradlo







Krížna

Kamaráti


Kráľovka









Kloptaň


Dokázal som to - Kojšovka už len dole a domov...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára