štvrtok 18. mája 2017

3000m podruhé, osobák zlepšený

Tak predsa len, osobák na 3km sa podarilo zlepšil o 6 sekúnd ;-) Nie že by som nejako extra trénoval, obzvlášť na dráhe som za ten mesiac od posledného testu ani nebol. Ale v stredu som to skúsil...

Odštartované
 Má to niečo do seba ten hromadný štart. I keď sú tu ľudia ako Tomáš, Mišo, Katka či Adam čo bežia ako z inej planéty. Tomáš ma obiehal ak sa nemýlim 2x a dal to po 9 min :-)

Pred štartom
To ale nič nemení na tom, že každý tu drie na maximum. Dakedy som také krátke trasy ani nebehal... Ani som netušil o čom to je. Prvý krát na jeseň.  Teraz už viem o čom to je. Pre mňa o tom udržať tempo okolo 4 min na kilák, hlavne neprepáliť prvé dve kolá... Potom to príde v polke alebo po nej už o vôbec nie je veselé, nespomaliť.

Cca 2-3 kolá pred koncom to začína byť veselé
 Držím sa skupinky zubami nechtami :-)



No a na záver posledné kolo sa zrýchľuje. Poslednú stovku si dávam ako vždy finiš ako o život.  Aj mi je to trápne ale obehol som na tej stovke aj spolubežcov za ktorými som sa viezol...
Výsledok  12:26 min na 3000m, zlepšenie o 6 sekúnd. Otázka ale znie dám to pod 12 niekedy? Na jeseň?

Výsledky: Testy_draha_1705_2017.pdf

Foto: Krajo sport photo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára