pondelok 12. decembra 2016

Bežky Štrbské pleso a noc na Popradskom plese

Začína zima a tak sme sa vydali na Štrbské pleso na prvé tohtoročné bežkovanie. Hmla a mraky sa držali až po stanicu a len kúsok nad ňou vyšlo slnko, inverzia teplota +5 stupňov.




Sneh trochu pomalý a miestami zľadovatelý. Lyže som mal požičané, a hlavne som na tom asi 2 roky nestál tak som sa do toho musel dostať.



 Nabehal som necelých 15 km ale hlavne ku koncu už mi to vcelku slušne šlo. Potom som odprevadil chalanov na vlak a stretol kamošov a šiel pešo na Popradské pleso kde prebiehal cestovateľský festival. Parádne počasie vykúzlilo super fotky cestou na pleso. Inverzia, mračná tlačiace sa z doliny a do toho západ slnka.




 Na Popradskom mal prezentáciu Whisky zo Severnej Kórei, neskôr Kaňoning a potom i Marek Slobodník. Prvý raz som na Popradskom plese spal. Kuchyňa výnimočná.

Ráno

Ostrva





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára