nedeľa 11. augusta 2013

Beh údolím Idy 2013 - 10km - šaca - Malá Ida - Šaca

Prvý pretek od kedy som začal znovu trénovať, čo dodať, beh údolím Idy, presne 10km, zo Šace do Malej Idy (pred Idou kopec) potom otočka, dole kopec a späť do Šace. Plán bol dať to za 50 min... Ako som sa mýlil... :-)

No čo poviem, nebola to žiadna sláva, kde sú tie časy, keď som pod 5min/km odbehol polmaratón??? Teraz som si dal do tela ale aj tak to bolo v priemere 5:41 min/km. No bežal som okolo 5:30 no v kopci som spomalil na 6:30 tak sa priemer trochu pokazil. Už po 2-3 km som vedel že to nebude žiadna sláva, bolo teplo, bežalo sa na slnku a to ma dosť ničilo, tak som sa rozhodol na každej občerstvovačke zobrať vodu, trochu napiť a oliať sa... Strata sa rátala v sekundách...

No a potom tá druhá blbosť. Obul som tie tenisky na cestu New Balance, čo som ich mal raz v živote a otlačili ma. Už po 2km som vedel že je zle. nohy, teda chodidla ako v ohni... Akoby som behal po horúcich klincoch... Už aspoň definitívne viem, že ich viac na nohy nedám... Je to trápna výhovorka viem, ale v iných teniskách by som lepší čas nedal...

Úprimne netuším ako zabehnem 4x toľko a k tomu ešte dva kiláky...

Vzdialenosť:     9,99 km
Čas:     56:48
Priem. tempo:     5:41 min/km
Nárast výšky:     73 m
Kalórie:     711 C

Výsledky tu


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára