pondelok 24. decembra 2012

Vianočný bike na Jahodnú 2012

Tieto Vianoce, nebola motorka po ruke tak som si doprial iný darček. Uštedril som si štedrých 32 vianočných kilometrov.

Neodradil ma ani ranný defekt, cesta domov po náhradnú dušu a štart s meškaním 45 min. Skupinka bikerov s ktorými som mal ísť bola už na Bankove a tak som začal stíhacú sólo jazdu. Na Bankov so šiel po asfalte.
Bankov
 Napriek snehu a často pod ním skrytému ľadu sa mi šlo dobre. Hore kopcom OK. Zabudni nato, že sa ale v strmšom kopci rozbehneš ak zastavíš. A tak som šlapal. Prekvapivo dobre držala aj zadná zjazdená pneu.



Hore som došiel asi 5 min po skupinke ktorú som naháňal. zoznámil som sa s nimi, dal som si nealko, posedel v čajovi a pokecal s Marekom. S ním som dohodol aj cestu dole. Bola dosť zima asi mínus 5 a on bol slabšie oblečený, tak sme upustili od asfaltky a šli dole smerom na Nemcový Dolku, ku Diane, na Alpinku. Blbé bolo len to že ten najstrmší úsek bol totálne zamrznutý hladký a tak sme tlačili biky dole kopcom a kecali. Aspoň sa v zmrznutých nohách rozprúdila krv.

Marek

a ja
Rozdelili sme sa až v meste, bol to suprový výletik a relax na vianoce, o rok to určite zopáknem.


Super dezén na zadnom kole je základ zimnej jazdy :-)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára