pondelok 15. októbra 2012

Ťahanovský lesný beh 2012 4000m

Relatívne krátky ale o to náročnejší beh. Ešte som na pretekoch takú krátku vzdialenosť nebehal (okrem orienťáckych šprintov - tam je ale aj navigácia) a tak som bol sám zvedavý. Prevýšenie nebolo malé na tak krátku vzdialenosť. Od polmaratónu som nebehal takže to bolo veselé.

Šli sme dve kolá, jedno dlhšie cca 2,4 km, stúpanie tam bolo natiahnuté do väčšej vzdialenosti a šetril som trochu aj sili a viezol som sa za nejakými bežcami.Na rovinke pred klesaním som trochu pridal a pár ľudí obehol. Prvé kolo za cca 13 minút.

Druhé kolo bolo síce kratšie ale malo oveľa strmšie stúpanie. Aj keď som sa dostal na dostrel jedného bežca predomnou neudržal som tempo. Dokonca som na krátky úsek prešiel do chôdze. V klesaní a na záver som ešte poriadne zrýchlil. Pod 20 min sa nepodarilo, ale v to som ani nedúfal. Čas 21:50 bol v pohode. Žiadna sláva, ale úplne posledný som asi nebol... Neviem výsledky nie sú na webe...

O tom že som si mákol svedčí aj fakt, že max HR vyskočilo na 202 tepov /min.

Propozície a výsledky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára