streda 30. marca 2011

Výstava, choroba a znovu na nohách pred prvou polkou

Pracovné povinnosti prerušili moje behanie od 15. marca som sa poflakoval v BA a čas na behanie nebol. Výstava + večerné aktivity plnohodnotne naplnili čas :-) Navyše som v piatok ochorel. Po návrate do KE beriem napadnuté priedušky útokom a navštevujem lekára, veď mám pred sebou jasný cieľ v Hornádskej doline. Týždeň dávam pauzu spojenú s liečením a v nedeľu som to už nevydržal a presne po 14. dennej pauze vybieham na obvyklú trasu, ktorú som pomenoval 30-tka - cca 30 min behania :-)

Snažím sa po chorobe behať v kľudnom tempe a nedráždiť priedušky. Na moje prekvapenie sa to až tak veľmi neprejavuje v čase. Po 27 min dobieham na atletické kolečko  a keďže sa cítim fajn idem to skúsiť. Za 14 dní preschlo a dá sa na ňom už bežať. Na moje prekvapenie dávam vcelku v pohode 5 kôl pod 10 min a dosahujem tak moje cieľvé tempo 5min/km.Všetky kolá boli v pohode pod 2 min, po 4. kole som dokonca viac ako 15 sek. v pluse.  V poslednom kole som trochu zvoľnil, ale dobieham to v čase 9:55.

V utorok sa naskytla príležitosť zabehnúť si za dňa. Harly ide na stopku, tak sadám k nemu do auta a cieľom zabehnúť zo Stopky domov. 125 m výškových a 8 km. Kopce dávajú tradične zabrať, hlavne ak sú na začiatku trasy ale dávam to celé za 43min 40 sek. Z Bankova sa beží dole kopcom ale zisťujem že nieje také jednoduché dohnať to čo človek stratí v behu hore kopcom :-)

Zároveň som otestoval nové tenisky na behanie v lese: New Balance MT572BS


Ťažko na cvičisku, ľahko na bojisku? Či to platí uvidím už túto nedeľu:

Cieľ je jasný 3.4.2011 - BEH HORNÁDSKOU DOLINOU - 21.1 km - a snáď pod 2 hod. :-)

Kto sa pridá? :-) 

Trasa: Kysak - Malá Lodina


View Larger Map

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára