utorok 26. októbra 2010

Nový cieľ, dlhodobé tempo 5 min/km

V behaní stále pokračujem, baví ma to. Ak to vychádza časovo tak 3x do týždňa. Behám vždy trochu inú trasu a rôznym tempom, odhad vzdialeností je len taký príbližný podľa Google Maps. Behávam 8-10 km tempom cca 5:30 - 6:50 min/km. A tak sme minulú stredu s Ifkom zablúdili na atletickú dráhu neďaleko a skúsili odmerať pár rýchlych kôl. Jedno kolo by malo mať 400 m.

5 kôl nám zabralo 10:39, najlepší čas na kolo 1:55. Všetko čo je pod 2 min na kolo je tempo lepšie ako 5 min/km. Inými slovami ani 2km sme nevydržali toto tempo. Teraz sa tam na trať vrátim aspoň raz za týždeň a budem zrýchľovať.

Posledne som ta bol včera po asi 30 min behu som sa pustil na trať, prvé dve kolá som dokázal zabehnúť za 2 min takže na hrane. V treťom kole už som stratil 5 sek, v štvrtom prišli problémy s dýchaním a strata 10 sek a posledné som zabehol len tak tak 5 sek za limitom. Celkovo teda 10:25... Tých 25 sekúnd sa zdá ako nič ale asi nebude ľahké ich stiahnuť. Veď uvidíme kedy sa to podarí. Potom príde na rad snaha udržať toto tempo dlhšie ako 2 km...



Zväčšiť mapu

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára